nu är jag redo å!

idag kom de där efterlängtade meddelandet och svischade for vi mot bussgods!

å de pirrade så där gött som de gör av förväntan och nu är de bara ett pass gäddmete som ska bokas in så är jag redo 😀👍

början av min metekarriär ser jag fram emot!



idag var de ett besök på bodegan som stod på schema och Wille tittade lite närmare på pimpelväska in för kommande vinter 😀👍



marcus zäll
2014-09-09 @ 19:49:12
URL: http://www.torrfluga.se

Om du inte beställde stolen i juni så finns det ingen rättvisa i världen ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0