Men nu ni, skenade....

nu har ju grabbarna sen i somras donat med mete. feeder, bottenmete, specimen-mete!
de öppnades en helt ny värld, jag har ju skrivit de tidigare!
själv har jag följt med fiskat lite med toppknutet och provat feeder med min okuma 7' och nu när hösten kom blev de ju gäddmete, grabbarna hade ju allt!! värsta rullarna, hållare (bankstick), påkar till spön 30lb så de kunde ha stort agn och 50g sänke. jag lånade ett mindre spö av sambon.

idag var vi på Najc fiskebutik i Gävle och fick känna på ett jäkla mysigt spö!! ett jrc powerplay 😀 jag blev förälskad!
ja när jag kom hem kunde jag inte låta bli, trots ansträngd ekonomi, jag skenade och beställde 😊 spö, rulle, stol, vågnät och en bag! nu är de bara att vänta mummmms!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0