provar gummi

Har aldrig provat så de va dags!
Dammade fram gamla ambassadören från 80-talet som jag fick av min far.

Fick ett spö av min sambo och så var de bara att köra igång 😀
Två dagar har vi varit ut några korta pass utan större framgång, en alien eel mindre.

Längtar efter att känna ett hugg på prylarna. Spunnen lina och brutala hugg är de man läser om när de kommer till denna metod av fiske.

Jag hoppas att vi hinner ut nån i helgen, vore Nice!

Har ju sett på Facebook-gruppen svenska gäddfiskare att dom har beteshink, måste man ju ha 😜
Så ja jag knåpade ihop en så här på kvällskvisten.



Nu börjar linan lägga sig på plats oxå 


Ett besök hos rulldoktorn så kanske de blir nån ordning på den här å! :D
Roligt med gamla prylar, jag gillart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0