myskväll

Detta initiativ togs av Marcus och de va grymt trevligt! Han hyrde en lokal och fyllde den med fiske!
En tv som stod och rullade filmer i bakgrunden, ett bord med prylar man fick ta.
Tanken där var väl igentligen att man lämnar sitt "överflöd" och de skulle ske lite byten.
Jag har dock inte mycket flugbindningsmaterial så jag tog lite ändå :-D 

Ikväll var de Torrfluga.se grabbarna, jag Fick fördelen att delta.
Vissa gjorde gäddfiske-tillbehör, vissa flugor och jag provade nå nytt! Jag provade göra örhängen på krok :-D 

De går ju att utveckla rejält.
Så blev jag sugen att prova gäddflugor, jag får tigga åt mig en kurs i de, dessa grabbar var riktigt bra på de.

Förutom detta så var de perfekt utrymme i lokalen, han hade gjort ett gottebord med fikabröd och kaffe och kvällsmat beställde vi pizza. Hellyckad kväll!



Första örhängena, de var bara början de här.



De blev 2 par innan jag fick slänga i allt i lådan, sonen började gråta och stressnivån steg.


Ja då blev de kaos i lådan och extrajobb när jag kom hem :-D 
Tack Marcus än en gång, de va riktigt trevligt och ser fram emot nästa kväll redan nu!
marcus zäll
2014-10-25 @ 21:15:50

Kul att ni kom, de var en toppenkväll och vi läre väl ha fler sådåna i vinter.

Det var egentligen fler bjudna också men slumpen föll sig så att det blev torrflugagänget :) lämpligt med lokal, bordsyta är fasiken inte att underskatta i sånna här sammanhang :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0