missöde

Sist vi var ut å fiskade så skulle jag både meta och kasta gummi!
Var på min spunna lina plötsligt går av på metspö, va fen hände tänkte ja!? 
Kollade runt, aningens slarvigt, tacklade om och fick ut grejerna.
Så skulle jag tacka nästa spö och kastar några kast drillar en liten gädda, kastar fast nån omgång och tänker nä nu ger jag upp.
Ser till min förtvivlan att keramikringen, den innersta är trasig. Var bara att packa ihop och inte nog med de så tar jag upp jrc-spö mitt nya och upptäcker att samma sak hänt med de!

Jag arg och nästan förtvivlad då jag inte har råd att köpa nya grejer, som tur var så gick jrc på garanti.
Hur har de gått till? Hur kunde de hända? Nä ingen aning! Surt!



Fick åka hem och köra lite terapi för att komma på bättre tankar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0