sikket födelsedag de blev för sambon

Ja gubben min fyllde 35 idag och de blev stora firandet!
jag har hållit på hela dagen med tårtor, städ och besök 😀

först kom bästa vännen min, Carro på besök med sitt nya tillskott Kayla som var en Sibirien Husky och Samojed (ursäkta stavningen) men en riktigt goding!

ja dagen rullade på och jerry fick mäsk, mäskhink, mäsksirap, mäskbellor, ett ruggigt snyggt gäddspö, en rulle, ett spritkök ööööö han fick ruggigt fina presenter! han va så sjukt stolt nyss när vi summerade kvällen och dagen! så tack samtliga



de här fick han av mig och barnen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Fia´s bubblande

En blogg om delar av mitt liv! Min familj, mitt intresse och engagemang. En blandning av vardagen där mitt engagemang i kvinnofrid varvas med mitt intresse och engagemang för fiske och naturen därtill.

RSS 2.0